poniedziałek, 13 października 2014

I'm back!


♠ ♥ ♣ ♦

Nie było mnie tu trochę-musicie mi wybaczyć.

3 miesiące pracy w nowym środowisku.
3 zmiany, 2h podróż w obie strony, 8h pracy - łącznie 10h w środowisku pracowniczym.
BHP, śmieszne zasady i przykazania, informacje + historia firmy, nowi ludzie, dostosowanie się - pranie mózgu + ciężka praca fizyczna... Zmęczenie każdego dnia i każdego weekendu.
Myślałam że będę mieć czas na szycie, sesje, pisanie i inne rzeczy... Rozczarowanie - i to nie jedno. Najważniejsze że zdobyłam doświadczenie i trochę pieniędzy by nieco zmienić swoje życie.
Aż nie wiem od czego zacząć tyle zaległości mam w pisaniu...

W planach zaległe posty o:
- le Petit Marseillais
- post o Suwalszczyźnie
nie zaczęte posty o:
- o małym PC w telefonie
- post o nowych suvenirach
- o tajemniczej wyprawie
i innee...

Obym tylko znów gdzieś nie przepadła i zaniedbała czytelników...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz